До юристів компанії Billion звернулися представники Опішнянського центру медико-санітарної допомоги. Організація прагнула швидко пройти ліцензування в МОЗ, але у керівництва не було розуміння, як організувати цей процес. Також не було впевненості у повній готовності до процесу.
Ми провели попередній аналіз організації, вивчивши умови та документи. Виявилося, що у центру:
Наявний стан справ робив повністю неможливим отримання ліцензії на медичну діяльність. Клієнт потребував комплексної допомоги. Ми склали план дій: частину змін потрібно було запровадити представникам організації, а частину роботи взяли на себе юристи компанії Billion.
Допомога клієнтові була комплексною і торкалася багатьох аспектів. Зокрема, наші спеціалісти:
Комунальне підприємство отримало дозвільний документ з першої спроби. Зараз заклад працює у повній відповідності нормам ліцензуючого органу. Проведена робота дала відповідний результат. Ми продовжили співпрацю: згодом допомогли організації внести зміни до ліцензії. І знову процес був проведений успішно, без зайвих витрат часу для нашого клієнта.