Досвід отримання медичної ліцензії для Центра надання первинної медико-санітарної допомоги

До нашої компанії звернулося комунальне некомерційне підприємство одного з міст України. Воно готувалося до роботи у статусі Центра надання первинної медико-санітарної допомоги та потребувало підготовки до ліцензування у МОЗ. Розповімо, як саме велася робота і які послуги ми надали представникам закладу.

Про центр

Заклад створений рішенням міської ради у 2013 році, а у 2018 році після медичної реформи набув статусу комунального некомерційного підприємства. Серед послуг, які доступні пацієнтам:

  • первинна медико-санітарна допомога, яку надає сімейний лікар. Це консультативні послуги, діагностика, лікування поширених захворювань, патологічних станів, отруєнь, а також заходи з профілактики;
  • невідкладна допомога при гострих станах, що не потребують екстреної допомоги;
  • профілактичні щеплення;
  • профілактичні огляди;
  • видача направлень на консультацію до закладів вторинної та третинної медичної допомоги;
  • забезпечення населення лікарськими засобами на пільгових умовах і т.д.

Підготовка до ліцензування

Ми почали з аналізу компанії і її документів. потрібно було проаналізувати створені умови, відповідність переліку обладнання вимогам МОЗ, наявність у штаті всіх потрібних спеціалістів та відповідність їх даних, а також десятки інших моментів. У процесі взаємодії надали клієнту наступні види допомоги:

  • детально проконсультували по кожному з етапів отримання медичної ліцензії;
  • вказали на виявлені невідповідності та знайшли шляхи їх виправлення;
  • підготували недостаючі документи, сформували пакет для міністерства;
  • подали та супроводжували документи, відслідкували появу інформації про здобуття ліцензії.

Виявлені проблеми

В результаті перевірки ми виявили невідповідність обладнання деяких кабінетів сімейних лікарів. Були проблеми з повіркою обладнання (пропущені терміни). Не весь медичний персонал відповідав вимогам (відсутні дані про підвищення кваліфікації). Також знайшли багато дрібних невідповідностей.

Клієнт підганяв: йому важливо було отримати медичну ліцензію до розподілення бюджетних коштів на наступний рік. Тому було очевидно: потрібно встигнути все виправити та пройти ліцензування з першої спроби.

Виправлення помилок та ліцензування

Ми налагодили командну співпрацю. Керівництво Центру пішло назустріч та оптимізувати внутрішні процеси. За нашими рекомендаціями вдалося швидко розібратися з дрібними проблемами, привести до ладу документи на обладнання та правильно обладнати кабінети, направити співробітників на навчання для підвищення квафіцікації.

Ми у свою чергу зібрали фінальний пакет документів, повністю врахувавши всі вимоги ліцензуючого органу. Тож результат був позитивний: ліцензійна комісія дала дозвільний документ на діяльність закладу. Ми встигли у поставлені терміни. Продовжуючи власну практику, ми запросили винагороду за послуги за фактом отримання ліцензії. Це максимально чесний підхід, який вказує на нашу зацікавленість у результаті.

Наші переваги:

Наші клієнти

КНП ’’Київська міська лікарня № 5" ВО КМР (КМДА)
КНП ’’Київська лікарня № 7" ВО КМР (КМДА)
КНП ’’Київська лікарня № 10" ВО КМР (КМДА)
КНП "Дитяча клінічна лікарня №6" ВО КМР (КМДА)
КНП "Дніпрорудненська БМЛ" ДМР ВР ЗО
КНП "БСР "АЗПСМ" с. Бездрик"
КНП "Волноваська стоматологічна поліклініка"
КНП "Володарської районної ради "ВРЛ"
КНП "ЗОГІВ та реабілітованих» ТОР
КНП "ОМДЦ у м. Коростені” ЖОР
КНП "Перегінська районна лікарня" РРР
КНП "Павлоградська міська лікарня №1" ПМР
Зв'язатися з нами
Залишити заявку

    Натискаючи на кнопку, я даю згоду на обробку своїх персональних даних